LÄGER 13-14 Maj

Nu har det blivit dags att anmäla sig till vårlägret som vi kommer ha i Hälsöbollklubbslokal. Vi startar fredag 13 maj kl 18:00 med ett träningspass och kommer sedan att äta gemensam måltid. Vi sover över till på lördag, kör ett träningspass på fm och avslutar med att äta. Lägret slutar 14:00 på lördag. Däremellan kommer vi umgås och hitta på skojigheter 🙂

Kostnad för lägret blir 150 kronor inklusive mat vilket betalas in på klubbens konto. Bankgiro: 174-2055.

Tag med träningskläder, duschhandduk, hygienartiklar, tofflor, kudde och sovsäck. Judodräkt får inte användas mellan passen så ta med ”myskläder” att byta om till.

Anmälan lämnas senast den 9 maj till marcus@honojudoklubb.se eller fyll i anmälan och lämna på träningen.

Om någon förälder vill stanna kvar över natten går det bra, prata med Marcus!

OBS!!

Ni måste meddela om ni har allergier, specialkost eller mediciner.

Det här inlägget postades i Läger. Bokmärk permalänken.

Kommentarer inaktiverade.