Snart börjar höstterminen

Judovänner! Hoppas ni haft en härlig sommar och laddat upp ordentligt inför hösten. Alla medlemmar kommer inom kort få brev utskickat med information om höstterminen.
Kort kan man säga att alla grupper tränar på samma tid som förra terminen men träningen kommer nu att ske i Brattebergs gymnastikhall.

Första träning för befintliga grupper sker 29 augusti.

Vi startar även en nybörjargrupp där vi tar in 25 nya. För att börja i denna grupp skall man vara 7 år eller äldre. Fyller man 7 under hösten är man också välkommen.
Denna nybörjargrupp kommer träna samtidigt som 1:a fortsättningsgruppen, måndagar 18:00 med start 5 september, men på en egen matta avdelad med ridåvägg.

Vi kommer även försöka utöka vår ungdoms/vuxengrupp som tränar måndagar 20-21:30. Till denna grupp är alla från 15 år och uppåt välkomna.

För anmälan till vår barn-nybörjargrupp fyll i formuläret under medlemsansökan.
Vuxna är välkomna kl 20:00 men behöver inte föranmäla sig

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.