Hönö Judoklubb är härmed inbjudna till Judoklubben Budos sommarläger!

Årets spännande sommarläger med Judoklubben Budo har ”strandsatt på en öde ö” som tema. Lägret kommer förvisso att ta plats på er hemmaplan, på Hönö, men det kommer likväl att vara nonstop äventyr, fart och fläkt, precis som alltid när vi åker på läger!

Den 16 – 18 juni kommer det att äga rum.

Anmälan görs på denna länk:

Vi kommer att bo på Sällskapet Länkarnas semesteranläggning på Hönö. Adressen är Odeslättsvägen 10.

Lägret kommer att bestå av judoträning, bad, lek och fartfyllda lagtävlingar. Med andra ord, en riktigt bra chans att ha skoj ihop med nya och gamla vänner!

Vi kommer att samlas fredagen den 16/6 på lägergården på Hönö. Lägret drar officiellt igång klockan 18:00 så försök att anlända lite innan. Då hinner vi snabbt och smidigt att bocka av alla och kan köra igång direkt. Varje förälder ansvarar för att sitt barn har transport både till och från lägergården. Ifall ni börjar prata ihop er redan nu, kan ni lösa samåkning och slippa köra en massa bilar i onödan (i de fall då bil över huvud taget är nödvändigt). Upphämtning av barnen sker på samma ställe, söndagen den 18/6 klockan 15:00.

Kostnad: 400 kr som betalas in på Plusgiro 426920-5 senast den 5/6. Ange ”Hönö” följt av deltagarens namn i meddelandet. I lägerkostnaden ingår logi samt alla måltider.

Saker att packa med sig:

• Judogi • Träningskläder • Varma kläder och ombyte, vi är ute hela lägret • Solkräm • Badkläder och handduk • Sängkläder (påslakan, örngott och lakan/sovsäck) • Luftmadrass eller liggunderlag, då det inte finns plats för alla i en säng. • Gosedjur och godis (om man vill)

OBS! Alla former av nötter och nötprodukter är förbjudet att medtaga!

Det här inlägget postades i Läger. Bokmärk permalänken.