Terminsstart

Judovänner! Hoppas ni haft en härlig sommar och laddat upp ordentligt inför hösten. Alla medlemmar kommer inom kort få brev utskickat med information om höstterminen.

Första träning för befintliga grupper sker 28 augusti. Vi kommer att göra om i grupperna så att träningen blir bättre för alla. I det brev ni får hemskickat står vilken tid ni kommer att träna.

Vi kommer starta en nybörjargrupp som tränar måndagar 18:00-19:00. Denna grupp startar 4 september.
För att börja i denna grupp skall man vara 7 år eller äldre. Fyller man 7 under hösten är man också välkommen.
Vi kommer även försöka utöka vår ungdoms/vuxengrupp som tränar måndagar 20:15-21:30. Till denna grupp är alla från 15 år och uppåt välkomna.

För anmälan till vår barn-nybörjargrupp fyll i formuläret under medlemsansökan.
Vuxna är välkomna kl 20:15 men behöver inte föranmäla sig

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.