Judo5 träning för tjejer 7~10 år söndag 28/2

Nu på söndag 28/2 kl 17-18:00 på Göteborgsjudoklubb kommer Judo5 anordna en träff för yngre tjejer! Henrik kommer att åka dit med Klara och Julia. Vill ni åka med, kontakta henrik@honojudoklubb.se eller så dyker ni bara upp på Göteborgsjudoklubb på söndag.

Adressen är Andra långgatan 48

Judo5 ́s verksamhetsidé är att kvinnliga kadetter, juniorer, seniorer och veteraner från 11 år och gult bälte ska erbjudas aktiviteter som initieras av nytänkande och banbrytande idéer. Judo 5 ́s aktiviteter skall vara så attraktiva att deltagarna stimuleras till fortsatt och högre grad av träning och personlig utveckling. Verksamheten ska anpassas och fylla de behov som gör att deltagarna får möjlighet att ytterligare utvecklas på individuellt plan. Judo5 ́s organisation ska sträva efter ständiga förbättringar i varje process och aktiviteterna ska utgå från en vetenskaplig grund.

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.