Träningsinformation

På grund av nya rekommendationer från folkhälsomyndigheten kommer all vuxenträning närmsta tre veckorna (29/10-19/11) att ställas in.
Barnträningarna kommer pågå som vanligt.

Vi följer uppdateringar från folkhälsomyndigheten kring huruvida träningen kommer kunna tas upp efter dessa tre veckor.
Uppdateringar kring rekommendationer om idrottsträningar ser ut enligt följande: ”Var och en bör avstå från att delta i exempelvis möten, konserter, föreställningar, idrottsträningar, matcher och tävlingar.
Detta gäller dock inte idrottsträningar för barn och unga födda 2005 eller senare.” – 29 oktober 2020

Vi ber er att vara fortsatt vaksamma på förkylningssymptom och stannar hemma vid minsta symptom! Vi vill att alla kommer ombytta. Har med egen påfylld vattenflaska, föräldrar lämnar av barnen men uppehåller sig ej i omklädningsrum eller gympahall.

Ta hand om er och håll avstånd!

Tränare och styrelse hos Hönö Judoklubb

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentarer inaktiverade.