Hösttermin 2021

Nu händer det efter restriktioner och anpassningar 🙂 Vi startar upp för full maskin!

Klubben har laddat upp med nya träningsredskap för alla medlemmar, men så att vuxna som behöver komma i form kan vara med på delar av träningen och sedan stationsträna.
Detta med kettlebells, hantlar, tjocka-rep, magtränare a´la tv-shop, hopprep, medicinbollar, ribbstolar och massa träningsvilja kan stärka fysik och sinne.

Våra befintliga grupper kommer att tränar på samma tid som i våras med start måndag 30 augusti.

Försök gärna att puffa på ”gamla” medlemmar att göra come-back!

Vi kommer även att starta upp en ny grupp för nybörjarbarn. Denna grupp startar 6 september. Till denna grupp tar vi in nya barn 6/9 samt 13/9. Därefter stängs intagningen för att gruppen skall kunna starta sin utveckling.

Nu ser vi fram mot en fantastisk judo-höst.

Det här inlägget postades i Information. Bokmärk permalänken.