HÖSTLÄGER MED JUDOKLUBBEN 11-12 NOVEMBER!

Nu har det blivit dags att anmäla sig till vårt höstläger som vi kommer ha i Hälsöbollklubbs lokal. Vi startar fredag 11 november kl 17:00

Vi börjar med ett träningspass och kommer sedan att äta gemensam måltid. Vi sover över till på lördag, kör ett träningspass och äter lunch. Lägret slutar 13:00 på lördag. Däremellan kommer vi umgås och hitta på skojigheter  (Efter lägret hjälper ledare och föräldrar till så mattan kommer åter till Bratteberg)

Kostnad för lägret blir 150 kronor. Man är anmäld när man betalt samt mailat eller lämnat in lappen.

Lägret betalas helst genom swish på nr: 123 411 4583 Annars via bankgiro:174-2055.

Ange namn på den som anmäls. Medföljande förälder är gratis men skall meddelas så vi vet.

Kring lägret kommer vi behöva hjälp med att fixa i kök, steka tacoköttfärs, bära matta mm. Dessa uppgifter kommer vi fördela ut men kan ni tänka er någon specifik uppgift skriv med det i anmälan.

Tag med träningskläder, duschhandduk, hygienartiklar, tofflor, lagom med godis, kudde och sovsäck.

Judodräkt får inte användas mellan passen så ta med ”myskläder” att byta om till.

Anmälan lämnas senast den 7 november till marcus@honojudoklubb.se eller fyll i anmälan och lämna på träningen.

OBS!!

Ni måste meddela om ni har allergier eller specialkost.

Det här inlägget postades i Information. Bokmärk permalänken.