Terminsstart

Nu är det dags att börja träna judo igen. Vi startar träningen måndag den 21 augusti.

Tiderna är precis som förra terminen.

Måndagar      18:00-19:10                        Grupp 1 & 2
Måndagar      19:10-20:10                        Ungdom
Måndagar      20:10-21:30                       Ungdom / Vuxen
Onsdagar       18:00-20:00                        Denna tid större ungdom och vuxen

Skulle ni vara osäker om vilken grupp ni ska starta i så maila marcus@honojudoklubb.se

Observera att ni som tränar i första gruppen behöver vara på plats 18:00 och ha vuxen med sig som hjälper till att lägga ut mattan.

Vi kommer även att starta en nybörjargrupp så känner du någon som är sugen på judo så tipsa dem gärna. Denna nybörjargrupp startar 28/8.
Till er föräldrar finns även möjlighet att prova på judo, Ni är då välkomna måndagar 20:10.

Det har även blivit dags att betala in träningsavgift för höstterminen.
Träningsavgiften är 400:-och betalas in på Hönö Judoklubbs bankgironummer 174-2055 senast 10/9.

Om du vuxit ut din dräkt har vi oftast dräkter i lager. Tala med någon av tränarna så hjälper de er.

I år firar Hönö Judoklubb 10 år och detta kommer vi fira under terminen. Mer information kring detta kommer senare …

Nu ser vi fram mot en fantastik judohöst. Vi ses på mattan!

Det här inlägget postades i Information. Bokmärk permalänken.