Judoläger 25-26 november

Nu har det blivit dags att anmäla sig till vårt judoläger som vi i år kommer ha på Frölunda Judoklubb. Vi hyr deras lokal så endast deltagare från vår klubb kommer vara med.

Vi startar lördag 25 november kl 10:00 så vi åker med färjan 09:20 från Hönö.
Här kommer vi göra listor med samåkning så alla kan ta sig till och från lägret.

Vi börjar med ett träningspass och kommer sedan att äta gemensam måltid. Vi sover över till på söndag, kör ett träningspass och äter någon form av mat. Lägret slutar ca 13:00 på söndag.

Däremellan kommer vi umgås och hitta på skojigheter J

Kostnad för lägret är 250 kronor inklusive mat vilket betalas in på klubbens konto.

Bankgiro: 174-2055.
Anmälan lämnas senast den 15 november till marcus@honojudoklubb.se eller fyll i anmälan och lämna på träningen.

Om någon förälder vill stanna kvar över natten går det bra men meddela så vi vet.

Vi kommer behöva hjälp från föräldrar med transport, kök och städ på söndag för att kunna genomföra lägret. Så meddela vad ni kan hjälpa till med i anmälan.
Ni måste meddela om ni har allergier, specialkost eller mediciner (som kan vara av betydelse).

Det här inlägget postades i Läger. Bokmärk permalänken.