”Superläger” på Öckerö med Judoklubben Budo och Hönö Judoklubb!

Än en gång har det blivit vår! Liksom förra året betyder det att Judoklubben Budo och Hönö Judoklubb bjuder in sina barn och ungdomar till ett spännande läger!Denna gång kommer vi att spendera helgen den 25-27 maj på Nimbusgården, som ligger på Björnhuvudsvägen 49, på Öckerö.

I år kommer temat för lägret att vara superhjältar. Detta kommer att betyda att vissa utav tränarna kommer att klä sig lite annorlunda mot hur de brukar. Några av oss kommer kanske att sätta på oss spandex. Någon kanske dammar av sin gamla cape. En och annan kanske till och med sätter på sig kalsongerna/trosorna utanpå långbyxorna! Vi kommer helt enkelt att släppa fram våra inre superhjältar, och vi uppmanar alla lägerdeltagare att göra detsamma! Om det betyder att ni också kommer utklädda, så är det kalasbra! Om det betyder att ni dyker upp och är övermänskligt coola i era vanliga kläder, så är det också kalasbra! Huvudsaken är att ni kommer med!

Lägret kommer som alltid att bestå av judoträning, bad, lek och fartfyllda lagtävlingar. Med andra ord, en riktigt bra chans att ha skoj ihop med nya och gamla vänner!

Vi kommer att samlas fredagen den 25/5 på Nimbusgården på Öckerö. Lägret drar officiellt igång klockan 18:00 så försök att anlända något tidigare. Då hinner vi snabbt och smidigt att bocka av alla och kan köra igång direkt.
Varje förälder ansvarar för att sitt barn har transport både till och från lägergården. Ifall ni börjar prata ihop er redan nu, kan ni lösa samåkning och slippa köra en massa bilar i onödan (i de fall då bil över huvud taget är nödvändigt).
Upphämtning av barnen sker på samma ställe, söndagen den 27/5 klockan 15:00.

Kostnaden för lägret är 500 kr/deltagare. I det priset ingår logi samt alla måltider. Ni betalar in avgiften till respektive klubbs vanliga Bank/Plusgiro.

Judoklubben Budo: 426920-5
Hönö Judoklubb: 174-2055

Skriv ”Läger” följt av deltagarens namn i meddelandet.
Antalet deltagare på lägret kommer att var begränsat. Därför är det viktigt att avgiften är oss tillhanda innan sista anmälningsdagen, den 16/5, för att ni ska vara säkra på att ni håller er plats.

ANMÄLAN GÖRS GENOM ATT FYLLA I FORMULÄRET HÄR NEDANFÖR!

Saker att packa med sig:
• Judogi
• Träningskläder (för utomhusbruk)
• Varma kläder och ombyte (vi är ute hela lägret…)
• Solkräm
• Badkläder och handduk
• Sängkläder
• Luftmadrass/liggunderlag och sovsäck (det finns inte sängplats till alla så några kommer att sova på golvet)
• Gosedjur och godis (om man vill)

OBS! På grund av allergier är alla former av nötter och nötprodukter förbjudna att ta med sig!

Länk till lägeranmälan

Det här inlägget postades i Läger. Bokmärk permalänken.