JUDOLÄGER 11-12 OKTOBER PÅ HÄLSÖ BOLLKLUBB!

Nu har det blivit dags att anmäla sig till vårt höstläger som vi kommer ha i Hälsöbollklubbs lokal.
Vi startar fredag 11 oktober  kl 17:00

Vi börjar med ett träningspass och kommer sedan att äta gemensam måltid runt 19:00, så det är bra om alla har ätit lite innan de lämnas till lägret.
Vi sover över till på lördag, kör ett träningspass och äter lunch. Lägret slutar 13:00 på lördag. Däremellan kommer vi umgås och hitta på skojigheter J

Kostnad för lägret är 150 kronor inklusive mat vilket betalas in på klubbens konto. Bankgiro: 174-2055.

Tag med träningskläder, duschhandduk, hygienartiklar, tofflor, kudde och sovsäck. Lite lagom med godis kan också tas med till kvällsmyset.
Judodräkt får inte användas mellan passen så ta med ”myskläder” att byta om till.
Anmälan lämnas senast den 7 oktober till marcus@honojudoklubb.se eller fyll i anmälan och lämna på träningen.

Om någon förälder vill stanna kvar över natten går det bra, prata med Marcus!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.