Snart kör vi igen!

God fortsättning på det nya året. Vi hoppas att du haft en bra ledighet och är laddad inför en ny termin.
Första träningen har vi den 11 januari och tiderna är de samma som förra terminen.
Vi kommer att fortsätta träna i Hälsö bollklubbs lokal.
Under sportlovet vecka 7 kommer vi inte ha någon träning. Sista träningen för terminen har vi 30:e maj.
Det är också dags att betala in medlemsavgift för 2016 som är 150 kr och träningsavgift för vårterminen som är 400 kr.
Medlems- och träningsavgift (550 kr) betalas in på bankgironummer 174-2055 senast 1/2.
Var noga med att ange för- och efternamn på den som tränar!
Går du i tankar på att köpa dräkt kan du prata med Marcus så får du hjälp att prova ut vilken storlek du behöver.
Vi har dräkter i lager från storlek 130-190. I klubbshoppen kan du se de modeller som vi har hemma.
Vi har fått lite frågor om det vi tar in nybörjarbarn men det gör vi endast vid höstterminsstart.
Vi tar dock in nya till vår vuxengrupp.
Nu ser vi fram mot en toppen termin!

Det här inlägget postades i Träning. Bokmärk permalänken.

Kommentarer inaktiverade.